За 9 місяців 2025 року Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянуто 544 звернення, з них на 149 – надано роз’яснень, 395 звернень задоволено, а також повернуто коштів споживачам в сумі 358,117 тис.грн.
- 185,015 тис. грн. – за ненадані та/або неякісно надані послуги;
- 173,102 тис. грн. – за товар, який не підійшов за розміром, моделлю, фасоном.
Як показує аналіз звернень за 9 місяців 2025 року, найбільше надійшло звернень щодо порушення законодавства про захист прав споживачів у сфері торгівлі - 294 звернення (53,68%) та у сфері послуг - 264 звернення (46,32%), з них 83 звернення щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами.
Крім того, за результатами позапланових заходів 6 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, а також за порушення вимог законодавства про захист прав споживачів накладено штрафні санкції в розмірі 78 928 грн.