Понад пів тисячі звернень споживачів розглянули фахівці Держпродспоживслужби Тернопільщини за дев’ять місяців 2025 рок

опубліковано 20 жовтня 2025 року о 15:45

За  9 місяців 2025 року Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянуто 544 звернення, з них на 149 – надано роз’яснень, 395  звернень задоволено, а також повернуто коштів споживачам в сумі 358,117 тис.грн.

-  185,015 тис. грн. – за ненадані та/або неякісно надані послуги;

- 173,102 тис. грн. – за товар, який не підійшов за розміром, моделлю, фасоном.

Як показує аналіз  звернень за 9 місяців 2025 року,  найбільше надійшло звернень щодо порушення законодавства  про захист прав споживачів  у сфері торгівлі - 294 звернення (53,68%) та у сфері послуг - 264 звернення (46,32%), з них 83 звернення щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами.

Крім того, за результатами позапланових заходів 6 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, а також за порушення вимог законодавства про захист прав споживачів накладено штрафні санкції в розмірі 78 928 грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux