За 9 місяців 2024 року до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області надійшло 458 звернень громадян щодо порушення їх прав як споживачів. З них у письмовій формі було подано 71 звернення, 14 скарг отримано через урядову "гарячу лінію", а ще 373 усні звернення було подано під час особистих прийомів.
Протягом звітного періоду було розглянуто 457 звернень. У 73 випадках громадянам надано роз’яснення, а 384 звернення були задоволені. За результатами проведених заходів споживачам було повернуто кошти на загальну суму 204,007 тис. грн.
Аналіз звернень за 9 місяців 2024 року показує, що найбільша частка скарг стосується порушень у сфері торгівлі — 282 звернення (62%), з яких 46 випадків стосувалися покупок через Інтернет, поза торговельними приміщеннями або при укладанні договорів на відстані. У сфері послуг було подано 176 звернень (38%), з яких 55 стосувалися неналежно наданих житлово-комунальних послуг.
Крім того, за звітний період проведено 9 позапланових заходів державного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг. У двох суб’єктів господарювання було виявлено порушення законодавства про захист прав споживачів. За результатами перевірок було видано приписи про усунення порушень та зобов'язано провести перерахунок за ненадані послуги.
Ця робота спрямована на забезпечення захисту прав споживачів та надання громадянам допомоги у вирішенні їх проблем у взаєминах із суб’єктами господарювання.