Що потрібно знати споживачам при отриманні послуг з ремонту та пошиття взуття?

опубліковано 01 серпня 2023 року о 16:23

   Надання побутових послуг здійснюється відповідно до договору між споживачем і виконавцем відповідної послуги. Замовлення приймаються як в об’єкті надання побутових послуг, так і поза його межами.

   Документальним підтвердженням надання побутової послуги є договір та/або розрахунковий документ (квитанція, товарний чи касовий чек, талон, розрахунковий документ, передбачений Законом України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”), створений в паперовій та/або електронній формі.

   До договору можуть додаватися специфікація, опис, ескіз або інший документ, засвідчений підписами виконавця і споживача.

   Права, обов’язки та відповідальність виконавця і споживача, передбачені цими Правилами, виникають з моменту отримання виконавцем замовлення на надання побутової послуги.

   Під час приймання замовлення на пошиття взуття виконавець надає споживачу професійну консультацію та узгоджує з ним деталі виконання замовлення (модель (ескіз) взуття, розмір, форму колодки, матеріали, фурнітуру тощо), що підтверджується підписом споживача.

   Замовлення на пошиття взуття можуть оформлюватися як за зразками-моделями, так і за індивідуальними замовленнями.

   У разі неявки споживача за отриманням пошитого взуття у визначений договором строк виконавець має право не раніше шести місяців після закінчення строку виконання замовлення і дворазового письмового нагадування споживачу (з повідомленням) реалізувати таке взуття в установленому законодавством порядку.

   У ремонт приймається взуття тільки в чистому вигляді.

   Під час приймання замовлення на ремонт взуття виконавець визначає ступінь його зносу за наявності вад - незначний, середній та значний:

-незначний (20-30 відсотків) - знос набойок, часткове відставання підборів і підошов від верху взуття, знос підошви в носковій частині, незначний знос підошов, зруйнування ниткових швів, пошкодження застібки-блискавки та інший незначний знос;

-середній (40-60 відсотків):

-40 відсотків - частковий знос підборів, відставання підошов і підборів від верха взуття, знос підкладки у п’ятковій частині, зруйнування швів;

-50 відсотків - знос підборів, що потребує їх заміни, пошкодження обтяжки підборів, перелом геленки, повторне пошкодження застібки-блискавки;

-60 відсотків - деформація форми носково-пучкової або п’яткової частини взуття, знос підошов і підборів, що потребує їх заміни, розрив верху взуття тощо;

-значний (80 відсотків) - знос деталей верху та низу взуття, що потребує перетяжки із заміною деталей низу, з союзок і задинок, знос верху, що потребує заміни.

   Виконавець повідомляє споживачу про ступінь зносу взуття до приймання його в ремонт.

   Розрахунки за надані побутові послуги здійснюються в готівковій та/або в безготівковій формі відповідно до законодавства.

   Споживачу в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ, що підтверджує факт надання побутової послуги.

   У разі часткової оплати після кожної завершеної та сплаченої операції з надання побутової послуги споживачу видається розрахунковий документ.

   У разі втрати споживачем договору та/або розрахункового документа отримання побутової послуги здійснюється за письмовою заявою з поданням документа, який посвідчує його особу.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux