За І квартал 2023 року, до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло 170 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано 147 звернень, в письмовому вигляді поступило 15, з урядової "гарячої лінії" отримано 8 звернень.
Протягом зазначеного періоду спеціалістами Управління розглянуто 168 звернень, з них на 21 – надано роз’яснення, 147 звернень задоволено та повернуто грошей споживачам в сумі 86,026 тис.грн.
Крім того, з метою належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів та в разі порушення їх прав допомоги в оформленні звернень відповідно до законодавства, на базі районних управлінь Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, з врахуванням адміністративно-територіального устрою регіону, створено Консультаційні центри з питань захисту споживачів.
Проведено 2 наради, 2 семінари та 1 Zoom - конференцію для споживачів, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання з метою обговорення питання необхідності додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Також проведено 2 навчання з питань захисту прав споживачів державних службовців місцевих органів виконавчої влади, посадових осіб органів місцевого самоврядування