Протягом звітного періоду спеціалістами Управління проведено 99 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 13 - згідно затвердженого плану та 86– позапланових заходів.
Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення:
За результатами перевірок у 2021 році за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто 68 осіб та накладено адміністративних санкцій на суму 12,087 тис. грн. До відповідальності згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 45 суб’єктів господарювання та накладено адміністративно-господарських санкцій на суму – 1131,761 тис.грн.
У 2021 році спеціалістами перевірено якість товарів на суму 428,672 тис.грн, забраковано товарів на суму 402,412 тис.грн.
За результатами перевірок видано 40 приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту споживачів.
Розгляд звернень
Впродовж року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло 684 звернення громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано 515 скарг, в письмовому вигляді поступило 120 звернень, з урядової "гарячої лінії" отримано 49 скарг.
Протягом року спеціалістами Управління розглянуто 672 звернення, з них на 347– надано роз’яснення, 325 звернення задоволено та повернуто грошей споживачам в сумі 366,465 тис.грн.