Результати роботи спеціалістів відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області у 2021 році

опубліковано 02 лютого 2022 року о 11:30

 Протягом звітного періоду спеціалістами Управління проведено 99 перевірок  щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 13 - згідно затвердженого плану та 86– позапланових заходів.

 Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення:

  • відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та продавця;
  • реалізація товару строк придатності якого  минув;
  • порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи;
  • надання послуги, виготовлення або реалізація продукції, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів;
  • реалізація небезпечного товару без належного попереджувального маркування, а також без інформації про правила і умови безпечного його використання;
  • створення перешкод службовим особам у проведенні перевірки якості продукції, а також  правил торговельного та інших видів обслуговування;
  • невиконання або несвоєчасне виконання припису про усунення порушень прав споживачів.

 За результатами перевірок у 2021 році за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто 68 осіб та накладено адміністративних санкцій на суму 12,087 тис. грн. До відповідальності згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 45 суб’єктів господарювання та накладено адміністративно-господарських санкцій на суму – 1131,761 тис.грн.

 У 2021 році спеціалістами перевірено якість товарів на суму 428,672 тис.грн, забраковано товарів на суму 402,412 тис.грн.

 За результатами перевірок видано 40 приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері  захисту споживачів.

 Розгляд звернень

 Впродовж року до  Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло 684 звернення громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на  особистому  прийомі отримано 515 скарг, в письмовому вигляді поступило 120 звернень, з урядової "гарячої лінії" отримано 49 скарг.

 Протягом року  спеціалістами Управління розглянуто 672 звернення, з них на 347– надано роз’яснення, 325  звернення задоволено та повернуто грошей споживачам в сумі 366,465 тис.грн.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux