Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області інформує рекламодавців, розповсюджувачів та споживачів реклами про зміни в Законі України «Про рекламу» щодо реклами об’єкта будівництва, який споруджується з використанням недержавних коштів, залучених від фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління.
Відтепер зміст статей 8 та 251 Закону України «Про рекламу» дещо розширено та деталізовано. У них, зокрема, йдеться про те, що замовник будівництва, в разі розміщення реклами цього об’єкта, має право розмістити її тільки за наявності наступних документів:
Крім того, забороняється розповсюджувати рекламу:
Однак, вищезазначені зміни не застосовуються до об’єктів житлового будівництва (у тому числі житлових та нежитлових приміщень), право на виконання будівельних робіт щодо яких набуто до набрання чинності вищезазначеним Законом, а саме до 10.10.2022р.
При цьому наголошуємо, що реклама об’єктів будівництва має містити:
Розповсюджувачі реклами не можуть поширювати рекламу, якщо відповідно до законодавства види діяльності або товари, їх виробництво чи реалізація, що рекламуються, вимагають наявності відповідних дозволу або ліцензії та якщо у відповідних реєстрах, що ведуться органами ліцензування та дозвільними органами, відсутні відомості про відповідні ліцензію, дозвіл, видані рекламодавцю.
Крім того, реклама будівель, які мають енергетичний сертифікат, з метою їх продажу або найму (оренди) має містити інформацію про клас енергетичної ефективності, зазначену у відповідному енергетичному сертифікаті.
Реклама об’єктів будівництва з метою їх продажу або найму (оренди) має містити інформацію про клас енергетичної ефективності, зазначену у проектній документації на будівництво.
Основна мета таких змін полягає в тому, щоб замовники (рекламодавці) та розповсюджувачі реклами об’єктів будівництва не вводили споживачів в оману в разі відсутності хоча б одного зі вказаних вище документів.
Звертаємо також увагу на те, що за недотримання зазначених вимог законодавства відповідальність несуть як замовники реклами (рекламодавці), так і розповсюджувачі реклами.