"Порушення прав споживачів, види шахрайства та обману" - лекція для учнів Почапинського ліцею

опубліковано 22 квітня 2024 року о 16:19

   Іноді, знати свої основні права як споживача замало. Часто недобросовісні продавці та виробники їх порушують та відмовляються задовольняти законні вимоги споживачів щодо заміни товару, зменшення ціни, усунення недоліків або повернення грошей. 

    Отже які є ж способи захисту прав споживачів? Куди звертатися у разі порушення їх прав?

    На ці та інші запитання, фахівці Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надали обґрунтовані відповіді учням Почапинського ліцею Підгороднянської сільської ради, під час зустрічі 19.04.2024р.

   Обговорили різні, реальні приклади порушень прав споживачів, види шахрайства та обману, з якими споживачі можуть стикатися, таких як фальсифіковані товари, відсутність інформації, тощо.

   Також дітям розповіли, що відстояти свої права, якщо продавець (виробник, виконавець) порушив їх в залежності від ситуації можна різними шляхами:

  • зверненням споживача до суб’єкта господарювання;
  • зверненням до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ;
  • самостійним зверненням споживача до суду.

   Роз’яснили ефективну стратегію захисту споживачів, включаючи перевірку товару перед покупкою та правильне оформлення скарг.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux