• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Показники роботи щодо контролю за додержанням вимог Закону України «Про захист прав споживачів» за I квартал 2025 року
опубліковано 05 травня 2025 року о 15:45

За  1 квартал 2025 року Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянуто 148 звернень, з них 132  звернення задоволено, на 16 – надано роз’яснення, а також повернуто коштів споживачам в сумі 103,549 тис.грн.:

-  6,279 тис. грн. – за ненадані та неякісно надані послуги;

- 97,270 тис. грн. – за товари, які не підійшли за розміром, моделлю, фасоном.

          Як показує аналіз  звернень за 1 квартал 2025 року,  найбільше надійшло звернень щодо порушення законодавства  про захист прав споживачів та  у сфері послуг - 79 звернень (52,7%), з них 17 звернень щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами та у сфері торгівлі - 71 звернення (47,3%), з них - 46 щодо придбання продукції через мережу Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux