За 1 квартал 2025 року Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянуто 148 звернень, з них 132 звернення задоволено, на 16 – надано роз’яснення, а також повернуто коштів споживачам в сумі 103,549 тис.грн.:
- 6,279 тис. грн. – за ненадані та неякісно надані послуги;
- 97,270 тис. грн. – за товари, які не підійшли за розміром, моделлю, фасоном.
Як показує аналіз звернень за 1 квартал 2025 року, найбільше надійшло звернень щодо порушення законодавства про захист прав споживачів та у сфері послуг - 79 звернень (52,7%), з них 17 звернень щодо неналежного надання послуг житлово-комунальними господарствами та у сфері торгівлі - 71 звернення (47,3%), з них - 46 щодо придбання продукції через мережу Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.