Головне управління Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

Телефон гарячої лінії:  

(0352) 52-10-10

Управління захисту споживачів нагадує громадянам про їхні права у закладах громадського харчування


 

 Спеціалісти Управління захисту споживачів зауважили, що останнім часом спостерігається збільшення кількості звернень щодо неналежного надання послуг закладами громадського харчування. Йдеться про обважування, обрахування чи інший обман покупця.

 Бувають звернення і щодо відмови споживачу в розрахунку в  безготівковій формі (платіжні картки, платіжні чеки, тощо)  із  застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий  реєстратор,  комп'ютерно-касова система, тощо).

 Тож, нагадуємо, що споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне використання електронних платіжних засобів з урахуванням режиму роботи та обов'язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України.

 Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.

 Під час перевірок часто встановлюється порушення щодо неналежного оформлення меню та прейскуранта цін.

 Тому, з метою запобігання побідних випадків, при  виявленні  недоліків  у якості продукції та наданні послуг,  недоважуванні  або   обрахунку  в закладах ресторанного господарства рекомендуємо споживачам звертатися до адміністрації закладів. Якщо на ваші звернення на місці не реагують належним чином, то ви можете звернутися в Управління захисту споживачів.