Головне управління Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

Телефон гарячої лінії:  

(0352) 52-10-10

Спеціалісти Держпродспоживслужби Тернопільщини виявили в продажі невідповідний подовжувач


 07/28/2020

 Спеціалісти відділу ринкового та метрологічного нагляду Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області при проведенні планової перевірки характеристик продукції в одному із магазинів на території області, здійснили відбір універсального мережевого подовжувача ТМ «ULTRA» 5м, модель SSB3-5, 10А, 250В, ш/к 6923450656365 для проведення випробувань.

За результатами експертизи, відповідно до наданого ДП «Укрметртестстандарт» протоколу випробувань, універсальний мережевий подовжувач ТМ «ULTRA» не відповідає наступним вимогам:

  • на блоці розеток не промарковано символ виду струму;
  • на вилці не промарковано: торгова марка (ідентифікаційний знак) або найменування виробника чи відповідального постачальника та посилання на тип (каталожний номер);
  • розбірний блок розеток не обладнано гвинтовими контактними затискачами;
  • немає пристрою для кріплення кабелю в розбірному блоці розеток;
  • електричний опір проводів кабелю становить 20,9 Ом/км, 22,2 Ом/км та 23,4 Ом/км за норми не більше, ніж 13,3 Ом/км;
  • матеріал основи розетки не теплостійкий: діаметр відбитку за температури 125С становить 2,4 мм за норми не більше, ніж 2,0 мм.

Окрім цього, універсальний мережевий подовжувач ТМ «ULTRA» не відповідає п. 28, 41, 42, 43 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015р. №1067. Йдеться про те, що на електрообладнанні, його пакуванні відсутній знак відповідності технічним регламентам; не зазначене найменування, зареєстроване комерційне найменування, контактна поштова адреса виробника та імпортера. Електрообладнання не супроводжується інструкціями та інформацією про безпечність.

Суб’єкту господарювання видали рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, а саме – тимчасову заборону надання продукції на ринку, приведення продукції у відповідність до встановлених вимог та усунення формальної невідповідності.