Головне управління Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

Телефон гарячої лінії:  

(0352) 52-10-10

Спеціалісти Держпродспоживслужби Тернопільщини у 2020 році здійснили 44 перевірки щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів


 Протягом 12 місяців 2020 року спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг провели 44 перевірки щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 5 - згідно затвердженого плану та 39 – згідно звернень громадян.

 Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення: відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та продавця;  невиконання  або  несвоєчасне  виконання  припису про усунення порушень  прав  споживачів  та  порушення  умов  договору  між  споживачем  і виконавцем про надання послуг, реалізація товарів строк придатності  яких  минув;  відсутній  куток  споживача;  невидача  квитків пасажирам; відсутність інформації про перевізника.

 За результатами перевірок за 2020 рік за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто 20 осіб та накладено адміністративних санкцій на суму 3,145 тис.грн., в добровільному порядку сплачено – 3,145 тис.грн. До відповідальності згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 8 суб’єктів господарювання та накладено адміністративно-господарських санкцій на суму – 14,623 тис.грн., в добровільному порядку сплачено – 14,283 тис.грн.

 За  звітний період до  Управління захисту споживачів  надійшло 537 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на  особистому  прийомі отримано 425 скарг, в письмовому вигляді поступило 75 звернень, з урядової "гарячої лінії" отримано 36 скарг.

 Протягом 2020 року спеціалісти Управління розглянули 529 звернень, з них на 425 – надано роз’яснення, 104  звернення задоволено та повернуто грошей споживачам в сумі 206,580 тис.грн.

 З метою підвищення рівня освіти та поінформованості населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту, спеціалісти  Управління захисту споживачів постійно виступають з  роз’ясненнями в засобах масової інформації: пресі, телебаченні та радіо,  а саме: на офіційному веб-сайті Головного управління розміщено 23 актуальних статті щодо захисту прав споживачів та здійснено  10 виступів з  роз’ясненнями  вимог  законодавства  про  захист  прав  споживачів в засобах масової інформації.