Головне управління Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

Телефон гарячої лінії:  

(0352) 52-10-10

Фахівці Управління захисту споживачів підвели підсумки роботи за минулий рік


   Протягом звітного періоду спеціалістами Управління проведено 12 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 4 - згідно затвердженого плану та 8– згідно звернень громадян.
   Під час проведення перевірок встановлені наступні порушення:
•відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію та продавця;
•обважування та обрахунок;
•порушення умов договору;
•невідповідність ярликів цін.
   За результатами перевірок у 2022 році за порушення законодавства про захист прав споживачів до адміністративної відповідальності притягнуто 6 осіб та накладено адміністративних санкцій на суму 1,190 тис.грн. До відповідальності згідно ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» притягнуто 6 суб’єктів господарювання та накладено адміністративно-господарських санкцій на суму – 8,754 тис.грн.
   У 2022 році спеціалістами перевірено якість товарів на суму 8,215 тис.грн, забраковано товарів на суму 4,350 тис.грн.
За результатами перевірок видано 6 приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту споживачів.
    Розгляд звернень
Впродовж року Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області розглянуто 618 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано 505 скарг, в письмовому вигляді поступило 91 звернення,з урядової "гарячої лінії" отримано 33 скарги.
    Протягом 2022 року спеціалістами Управління розглянуто 618 звернень, з них на 113 – надано роз’яснень, 505 звернень задоволено та повернуто споживачам кошти у сумі 109,371 тис. грн.