Головне управління Держпродспоживслужби

в Тернопільській області

Телефон гарячої лінії:  

(0352) 52-10-10

Фахівці Держпродспоживслужби з представниками громадськості, влади та бізнесу обговорили необхідність дотримання вимог законодавства з питань захисту споживачів


    В рамках проведення заходів щодо відзначення Всесвітнього дня захисту прав споживачів Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області спільно з Департаментом економічного розвитку та торгівлі в  Тернопільській облдержадміністрації провели семінар зі спеціалістами місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування, представниками громадських об’єднань споживачів, громадських організацій, підприємцями. Під час зустріч обговорили необхідність додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, реклами у цій сфері та ринкового нагляду.

    Директор Департаменту економічного розвитку та торгівлі ТОДА  Галина Воляник зазначила, що такі зустрічі необхідні як для представників влади на місцях так, і для підприємців. Адже, в рамках реформ відбувається досить багато нововведень, які потребують обговорень та роз’яснень.

      Начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області Василь Хомінець розповів про принципи роботи як Держпродспоживслужби вцілому, так і Управління захисту споживачів. Адже, після об’єднання 5 різних служб, управління, що входять до структури Держпродспоживслужби взаємодоповнюють один одного, хоча мають чітко визначені функції та повноваження.

   Спеціалісти Управління захисту споживачів роз’яснили учасникам зустрічі основні нововведення законодавства у сфері захисту прав споживачів, реклами у цій сфері та ринкового нагляду та розповіли про найпоширеніші порушення, які виявляють наші фахівці при розгляді скарг від споживачів, а також при проведенні перевірок.

   Керівник громадської організації «Захист прав споживачів Тернопілля» Володимир Воронін та керівник Тернопільської міської громадської організації «Захист прав споживачів» Володимир Долинний представили присутнім свої громадські організації та пообіцяли підтримувати чи консультувати як споживачів так і суб’єктів господарювання щодо спірних питань.